شرایط ارسال کالا

  • پس از ثبت و تکمیل سفارش توسط شما و پس از این که از بخش فروش با شما تماس گرفته شد “حداکثر” تا ۲۴ ساعت سفارش شما پردازش و آماده ی ارسال خواهد بود.
  • حتما پس از ثبت و تکمیل سفارش از طرف کارشناس فروش یازده دوصفر با شما تماس گرفته خواهد شد بنابراین در صورتی که شماره تماس خود را هنگام سفارش اشتباه وارد کرده باشید یا تماس یازده دوصفر را پاسخ ندهید سفارش شما در پروسه ارسال قرار نخواهد گرفت و مسئول هر گونه تاخیر در ارسال سفارش مشتری خواهد بود.
  • در شهر تهران در صورت موجودبودن سفارش شما در انبار تامین کننده های دائمی در صورتی که سفارش شما تا ساعت ۱۲ ظهر به ثبت رسیده باشد سفارش شما در همان روز تحویل داده خواهد شد.
  • در شهرستان ها غیر از تهران در صورتی که سفارش شما تا ساعت ۱۲ ظهر به ثبت رسیده باشد در صورت موجود بودن سفارش شما در انبار تامین کننده های دائمی، سفارش شما در همان روز به پست یا تیپاکس تحویل خواهد شد.
  •  سفارش هایی که با پست یا تیپاکس ارسال میشوند به روش اکسپرس خواهد بود و سفارش شما بسته به منطقه زمانی ۲۴ تا ۷۲ ساعت به دست شما خواهد رسید.
  • سفارش های روز پنج شنبه و روز های تعطیل رسمی صبح روز کاری بعد در اولویت ارسال قرار میگریند و ارسال خواهند شد.
  • در صورت وجود هر گونه ضربه یا باز بودن بسته های پستی از دریافت بسته ی خود از مامور پست یا تیپاکس خوداری کنید و موارد را با تلفن یا ایمیل به بخش فروش یازده دوصفر اطلاع دهید.

رضایت مشتری همواره مهم‌ترین دغدغه‌ی ماست. اگرچه یازده دو صفر تلاش می‌کند فرایند خریدی عالی را از آغاز تا پایان تضمین کند, اما برای

مشتریانی که به هر دلیلی از خرید خود راضی نیستند تسهیلاتی را در چارچوب مقررات بازگشت کالا در نظر گرفته است.

شرایط بازگشت کالا

کالاهای پلمپ

  • تمامی کالاهای ارسالی از فروشگاه یازده دو صفر شامل ۷ روز حق تست برای خریداران است.
  • تمامی کالاهای پلمپ از حق بازگشت کالا برخوردار هستند.

مغایرت

  • در صورت هرگونه مغایرت سفارش با کالای دریافتی مشتری می‌تواند با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرد و مشکل خرید خود را گزارش دهد
  • کارشناسان ما پس از بررسی کالا  در صورتی که خرید شما مشمول شرایط بازگشت باشد اقدامات لازم برای تعویض یا بازگشت کالا را انجام خواهند داد.

ایراد ظاهری

  • در صورت مشاهده هرگونه آسیب یا  ایراد ظاهری در کالای خریداری شده در اولین فرصت با فروشگاه تماس بگیرید

نقص در عملکرد

  • در صورت مشاهده نقص در عملکرد کالای خریداری شده می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و مورد خود را گزارش دهید.

لطفا در هنگام بازگشت کالا به موارد زیر دقت کنید

  • در شرایط بازگشت کالا ارسال کلیه ملزومات و اقلام همراه با آن کالا الزامی است.
  • بازگشت کالا حتماً با هماهنگی بخش پشتیبانی صورت می‌گیرد لطفاً از ارسال کالا بدون هماهنگی  به فروشگاه خودداری کنید.
  • لطفاً برای تماس با بخش پشتیبانی و در خواست‌های مرتبط با کالا شماره پیگیری و خرید خود را در اختیار داشته باشید
  • کد پیگیری و اطلاعات مربوط به خریدها در قسمت پروفایل شما در سایت فروشگاه یازده د وصفر قابل مشاهده است
  • در صورت نیاز به بازگشت مبلغ, حداکثر ۴۸ تا ۷۲ ساعت مبلغ به حساب خریدار واریز می‌شود.
  • کالاها در صورتی مشمول ۷ روز حق تست می‌شوند که دارای کارتن و جعبه اصلی باشند
  • مسئولیت کالاهایی که دارای گارانتی شرکتی هستند به عهده همان شرکت است
  • در صورت ایجاد اشکال فنی و ظاهری در اثر استفاده نادرست کاربر بازگشت کالا امکان پذیر نیست.
  • در صورت انصراف از خرید هزینه ارسال کالا به عهده مشتری است
  • در صورت تأیید مغایرت فنی و آسیب دیدگی ظاهری توسط کارشناسان ۱۱۰۰ هزینه‌های ارسال بر عهده فروشگاه است
  • لطفا برای ارتباط با بخش پشتیبانی با شماره ۰۲۱۹۱۳۲۰۹۱۳ تماس بگیرید
  • کارشناسان بخش پشتیبانی یازده دو صفر ازساعت ۹ الی ۱۷ آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.